Kuruskan Badan Cepat Tanpa Guna Produk Kuruskan Badan



Sekiranya anda ingin menguruskan badan anda, anda perlu tingkatkan jangka hayat, rendahkan tekanan darah dan berusaha dengan keras untuk melawan penyakit jantung dan diabetis dalam tahun 2021 ini! Jom baca bersama saya 3 tips tentang "APA" dan "BAGAIMANA" setiap kali anda duduk 
untuk makan tanpa guna produk!

1) Makan Malam Dengan Pinggan Yang Lebih Kecil

Anda tentu tidak menyedari bahawa saiz pinggan yang anda guna
telah "berevolusi" dari segi saiz dan bentuk selepas lebih 100 tahun?

Berdasarkan kepada kajian, saiz standard untuk makan malam telah meningkat sebanyak 22 peratus dalam diameter, daripada 10 inci pada tahun 1900 kepada 12 inci dalam 2010!

Untuk lebih faham : Lebih besar saiz pinggan maka lebih banyak yang anda makan! Setuju?? 

Jadi, pilih pinggan yang lebih kecil dan anda pasti akan terkejut  betapa berkesannya pengurangan jumlah makanan yang anda ambil dan kesannya kepada diet anda :) 

Jadi, macam mana nak kurus dengan cepat ? Pilih pinggan yang lebih kecil!


2) Makan IKAN untuk panjangkan hayat anda

Nak hidup lebih lama? Makanlah ikan. Kajian menunjukkan bahawa, makan 8 auns ikan setiap minggu terutamanya ikan salmon dan ikan sardin, akan dapat mengurangkan risiko penyakit jantung, penyakit no 1 di Amerika dan di Malaysia TOP 5 penyakit wajib!

Makan ikan juga melambatkan pengumpulan penyakit arteri tersumbat dan  juga merendahkan tekana darah tinggi. Jadi makanlah ikan salmon atau ikan sardin setiap hari sebanyak dua kali sehari. Caranya, makan sedikit untuk makan malam dan simpan bakinya untuk lauk pada waktu tengah hari keesokannya.

Dan yang pasti kita dapat berdiet untuk kuruskan badan cepat tanpa guna produk kuruskan badan.


3) Minum Susu.

Susu tanpa lemak, susu rendah lemak dan yogurt bukan sahaja sumber terbaik bagi menguatkan tulang dan vitamin D, juga membantu mencegah tekanan darah tinggi. Ramai rakyat Amerika yang kurang mengambil tiga jenis nutrisi ini, yang sebenarnya boleh memberikan kesan buruk seperti tulang reput dan tekanan darah
tidak stabil sekiranya kurang mengambilnya.

Anda disyorkan untuk untuk mengambil susu rendah lemak ini pada waktu pagi, tambah dengan sehiris keju pada sandwich untuk makan tengah hari anda. Anda digalakkan untuk mengambil sedikit sahaja keju kerana keju merupakan  sumber lemak yang tidak sihat sekiranya diambil secara berlebihan.

Amalkan diet ini, insya Allah anda akan dapat menurunkan berat badan anda dengan sihat dan berkesan tanpa menggunakan sebarang produk!



Klik disini kurus cara malas >> "Teknik Pantas Jadi Kurus" 

14 comments:

  1. yang first tu agak susah, kalau malam je, mesti nak makan. lepas tu banyak plak tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilih salah satu kalau tak mampu :)

      Lepas tu baru cuba untuk buat semua pulak!

      InsyaAllah berhasil.

      Delete
  2. Saya da deit mcm2 cara tapi tak kurus pon, makin montel ade lah.. mcm mne nak buang lemak kat perut ye supaya tak buncit dan tak gemuk???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berminat dengan Larome Apple Stemcell Slimming Serum boleh contact saya 01117689639-Safirah Hanya RM130 termasuk pos ke semenanjung

      Delete
  3. Bagus info yg berguna...tq

    ReplyDelete
  4. Perkongsian tips yang sangat menarik. Saya suka amalkan cara kurus dengan menggunakan tiga langkah penting, iaitu bakar lemak, buangkan toksin dan bina otot untuk mempastikan metabolisme tubuh menjadi tinggi agar penurunan lebih berkesan. :)

    ReplyDelete
  5. wa..info yang menarik...diet ada berbagai jenis..ada yang diet sebab nak kurus..ada diet sebab nak kahwin..ada diet sebab suami tegur..betul? banyak tip boleh kita amalkan untuk kurus dalam jangka panjang..Jemput blogwalking ke http://www.myheroibu.com/...

    ReplyDelete
  6. info yg sgt bagus utk dicuba. selain itu boleh juga cuba sapu krim/gel/foam utk kesan berganda.

    ReplyDelete
  7. Saya ada baca satu artikel mengatakan sebenarnya minum susu rendah lemak menyebakan kita minum lebih banyak susu untuk rasa kenyang.

    Dan akhirnya meninggikan jumlah kalori diambil badan.

    Sekarang ni pun minum susu segar saja. Minum segelas dah puas. berbanding dulu minum susu rendah lemak 3 cawan pun rasa macam kurang je.

    Saiz pinggan yang kecil memang memainkan peranan. Semua dalam mainan psikologi.

    Saya dah cuba memang betul. Sekarang ni makan pinggan kecil saja dah kenyang. Dan paling mencabar nak kurangkan nasi..

    Siapa yang dapat elak makan nasi memang senang kurangkan berat badan.

    Dari dulu gagal kurus kerana susah nak elak makan nasi. Sejak labur sikit pada set kurus shaklee makin senang kawal selera.

    Terima aksih atas perkongsian diaatas ya

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:00 AM

    I pun ada pakai satu produk ni, Best sebab hanya perlu sapu sahaja di tempat yang berkenaan, I pakai pun sebab kawan yg rekemen..

    Alhamdulillah I baru lepas bersalin , berat badan pun dh turun 2 kilo walaupun x mengamalkan diet sangat.. ok la tu kan.. ada peningkatan.. , nnti nak berdiet dengan lebih tekun, mungkin boleh turun berkilo-kilo berat badanku. Stretch Mark lepas bersalin macam Kulit Tembikai pun makin hilang dalam masa kurang 1 bulan, kulit pun makin licin :) , Produk ni best sebab hanya Sapu sahaja di tempat yang diperlukan :)

    Boleh beli dekat FB ni (Klik je kat website ni)------------> www.facebook.com/LaromeKulitCantikBadanKurus , boleh try , ready stok ... masa I nak beli hritu punyalah susah nak cari stokis yg ada ready stock sbb stok berkurangan disebabkan ramai order...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berminat dengan Larome Apple Stemcell Slimming Serum boleh contact saya 01117689639-Safirah Hanya RM130 termasuk pos ke semenanjung

      Delete
  9. Sy dh cuba pelbagai produk tidak juga kurus. Bagaimana membuang lemak dekat paha dan punggung.Sedang kn sy mkn pil diet dan bersenam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berminat dengan Larome Apple Stemcell Slimming Serum boleh contact saya 01117689639-Safirah Hanya RM130 termasuk pos ke semenanjung

      Delete
  10. Anonymous6:54 AM

    Nak share. Br jemput Kak ipar br balik korea...mcm tak pecaye..pun ada..coz sblm nie bulat...tapi skang nampak slim..padat...jeles i...kikiki... soo kalo nak try..cer wasap 01118556521...dia ada jual menda yg buat dia slim tuu...hihihi...blm cuba blm tahu..

    ReplyDelete